Personalizacja nakładu żmigród

Język drukarni

Zlecając wykonanie druku w fachowych firmach, możemy spotkać się z rozmaitymi wyrazami, którymi się w nich posługują. 
W ostatnim czasie korzystałam z usług jednej z nich. Pragnęłam wydrukować 100 wizytówek z prywatnym logo. Prosiłam o przypilnowanie aby wydruk miał prawidłowe informacje. Ciężko byłoby mi sprawdzić ręcznie 100 egzemplarzy wizytówek, czy nie zawierają literówek. Wówczas pani pracująca w drukarni poinformowała mnie o nowiusieńkiej formie nanoszenia informacji na druk. Personalizacja druku, bo tak się nazywa, to funkcja automatycznego nanoszenia danych za pomocą programu. Drukarnie korzystają z niej w szczególności przy: zaproszeniach, wizytówkach, kopertach, identyfikatorach, prezentacjach, fakturach, umowach, biletach, kuponach, dyplomach, certyfikatach oraz innych. Pomaga to dopasować się do potrzeb użytkowników. Zapobiega ewentualnym błędom w tekstach. Dla drukarni jest to zarówno gospodarność czasu jak i środków pieniężnych. Stąd też miałam gwarancję, że na wizytówki naniesione zostaną informacje, ściśle z moimi potrzebami. Tak też się stało. Innym razem spotkałam się z personalizacją wydruku przy zleceniu zrobienia kalendarza z własnymi zdjęciami. Wystarczyło, że doniosłam bazę danych i kalendarz był gotowy na drugi dzień.
Personalizacja druku to nowiutka technologia, która zezwala na funkcjonalne zagospodarowanie czasu pracy drukarni przy niskich wydatkach. Za pośrednictwem dostarczenia odpowiednich informacji, można błyskawicznie wydrukować elementy, bez kontrolowania każdego arkusza z osobna. Eliminuje ona pomyłki, które zdarzają się w trakcie ręcznego wpisywania informacji przy każdym dokumencie. Termin ten pojawia się we wszystkich drukarniach, wykorzystujących współczesne metody wydruku.


Możliwość komentowania jest wyłączona.